Home » Uncategorized » Změna objednávání, odhlašování a platby stravného

Změna objednávání, odhlašování a platby stravného

Od 10. října 2019 přechází naše školní jídelna na nový systém přihlašování, odhlašování a platby stravného. Nově bude vše řízeno elektronicky.

Platba za stravné

Stravné bude možné platit pouze převodem z účtu pomocí inkasa.
K tomuto kroku je potřeba vyplnit „Přihlášku ke stravování“ a zadat do své banky povolení k inkasu. Informace k inkasu a přihláška ke stažení ZDE.

Přihlášku s povolením k inkasu je nutné odevzdat nejpozději do 10.10.2019

Po přihlášení bude strávník v evidenci po celou dobu školní docházky, není tudíž třeba podávat přihlášku každý rok a není ani třeba rušit povolení k inkasu přes prázdniny .
Veškeré změny je nutno hlásit ve školní jídelně nebo zaslat na email školní jídelny.

Objednávání a odhlašování stravného

Objednávání a odhlašování stravného bude možné na internetové stránce www.strava.cz, kde se zadá kód jídelny do pole „Výběr jídelny“.
Naše jídelna má kód „1149“. Do pole uživatel a heslo vyplníte údaje, které obdržíte po odevzdání vyplněné Přihlášky ke stravování a povolení k inkasu.
Po přihlášení uživatele je možné v sekci „objednávky“ sledovat jídelníček a popřípadě odhlásit oběd zrušením zaškrtnutí u příslušného obědu.
Odhlášení obědů bude možné maximálně předchozí den do 14:30 hodin.
V neodkladných případech bude možné odhlásit oběd telefonicky.
Další funkce, jako je např. změna hesla nebo platby jsou popsány v nápovědě programu.

Strava.cz je také k dispozici jako aplikace
pro chytré telefony.


Leave a comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *